Gnällinlägg

gravid / Permalink / 0
Nu hamnar bilden på tvären, men jag orkar inte fixa. Ni får leva med det. Mår så himla illa hela tiden. Gråter för allt pga hormoner antar jag men nog också för att hela familjen sover som krattor för tillfället. Bollen har ägnat den senaste månaden åt att vara krasslig (öroninflammation, halsfluss, förkylning, krupp...) samtidigt som han får så många tänder att han börjar se ut som en liten haj. Kindtänder och allt. Det betyder att mat och sömn, för honom och för oss andra, har varit extremt svårförutsägbart. Och det är JÄTTEmycket graviditet kvar. Herregud vad jag hoppas att det här illamåendet ger med sig snart.
 
Idag sitter jag och jobbar på ett café inne i stan eftersom jag har tid för ultraljud. Behöver kontrollera hur långt gången jag är, eftersom jag inte är säker på det. Ser fram emot! Hoppas den lilla räkan mår bra.
 
 
Till top